![]() Neliapila |
![]() Pino |
![]() Turbiini |
Nimi |
Numero |
Päätie |
Sekundääritie |
Huomautuksia |
Espoo |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
3/4-turbiini. Neljä suoraa
ramppia, kolme
puolisuoraa ja silmukka suunnassa P-I. E-L-ramppi kaarre noin 180
astetta |
Leppäsolmu
Espoo | ![]() | ![]() | ![]() | Muunneltu
3/4-neliapila. Kaksikaistainan puolisuora ramppi suunnassa L-P.
Liittymät neliajorataisen kehä I:n (101) reuna-ajoradoille |
Vantaankoski Vantaa | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | 3/4-neliapila, puolisuora ramppi suunnassa I-E. Yhtyy liittymän 8 ramppeihin. |
Tampere E |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maan ainoa nelikerroksinen
liittymä. Neliapilan ja pinon yhdistelmä, puolisuorat I-E- ja
P-I-rampit. Vt3:n
ja Vt9:n suunta muuttuu. |
Pitkäniemi Nokia |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
3/4-turbiini, silmukka suunnassa E-L. |
Kivikko Helsinki |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Kolmikerroksinen liittymä,
P-I-ramppi käy varsin korkealla. E-L-ramppi silmukkaramppi. L-P- ja
I-E-rampit vasemmalle erkanevia suoria. |
Käärmeportti Vantaa |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
2/4-turbiini |
Kiviharju Vantaa | ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | Useaan kertaan päivitetty hieman vaikeasti luokiteltava. Valmistuu 2016. |
Kärsämäki Turku |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Neliapila |
|
Hervanta Tampere |
![]() ![]() ![]() |
Hervannan valtatie |
Neliapila |
|
Pakila Helsinki |
![]() |
![]() |
Neljä suoraa ramppia
oikealle,yksi vasemmalle, yksi puolisuora ja kaksi silmukkaa |
|
Helsingin pitäjän
kirkonkylä,
Vantaa |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
3/4-turbiini, kolme
puolisuoraa ramppia ja yksi silmukka. Liittymän numerointi E18:lla. |
Lentoasema Vantaa |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Vaikeasti luokiteltava. Pääteiden kannalta ei tasoristyksiä, mutta Pakkalantien liikenteessä on. |