Ero sivun ”Etusivu” versioiden välillä
Kohteesta Tiet
(→Kyläteistä valtaväyliin: Tekniikan uudistamista jatkokehitystä varten) |
(Seututie 110) |
||
Rivi 162: | Rivi 162: | ||
|- | |- | ||
|{{Tie|101}}||'''[[Seututie 101|Helsingin Kehä I]]''' | |{{Tie|101}}||'''[[Seututie 101|Helsingin Kehä I]]''' | ||
+ | |{{Tie|204}}||'''[[Seututie 204|Lieto As-Säkylä-Eura]]''' | ||
+ | |{{Tie|500}}||'''[[Seututie 500|Niirala-Ilomantsi]]''' | ||
+ | |- | ||
+ | |{{Tie|102}}||'''[[Seututie 102|Helsingin Kehä II]]''' | ||
|{{Tie|210}}||'''[[Seututie 210|Loimaa-Yläne-Hinnerjoki]]''' | |{{Tie|210}}||'''[[Seututie 210|Loimaa-Yläne-Hinnerjoki]]''' | ||
|{{Tie|610}}||'''[[Seututie 610|Joutsa-Kärkistensalmi-Korpilahti]]''' | |{{Tie|610}}||'''[[Seututie 610|Joutsa-Kärkistensalmi-Korpilahti]]''' | ||
|- | |- | ||
− | |{{Tie| | + | |{{Tie|103}}||'''[[Seututie 103|Vuosaaren satamatie]]''' |
|{{Tie|213}}||'''[[Seututie 213|Ypäjä-Loimaa-Säkylä]]''' | |{{Tie|213}}||'''[[Seututie 213|Ypäjä-Loimaa-Säkylä]]''' | ||
|{{Tie|775}}||'''[[Seututie 775|Viitasaari-Kinnula-Kannus-Himanka]]''' | |{{Tie|775}}||'''[[Seututie 775|Viitasaari-Kinnula-Kannus-Himanka]]''' | ||
|- | |- | ||
− | |{{Tie| | + | |{{Tie|110}}||'''[[Seututie 110|Vanha Turuntie Helsinki-Turku]]''' |
|{{Tie|224}}||'''[[Seututie 224|Halikko-Aura]]''' | |{{Tie|224}}||'''[[Seututie 224|Halikko-Aura]]''' | ||
|{{Tie|800}}||'''[[Seututie 800|Ylivieska-Piippola-Vaala-Puolanka-Taivalkoski]]''' | |{{Tie|800}}||'''[[Seututie 800|Ylivieska-Piippola-Vaala-Puolanka-Taivalkoski]]''' | ||
Rivi 188: | Rivi 192: | ||
|{{Tie|325}}||'''[[Seututie 325|Kangasala-Kuhmoinen]]''' | |{{Tie|325}}||'''[[Seututie 325|Kangasala-Kuhmoinen]]''' | ||
|colspan="2"|'''[[Kainuun kekkostiet]]''' | |colspan="2"|'''[[Kainuun kekkostiet]]''' | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|} | |} |
Versio 29. elokuuta 2018 kello 22.12
Kyläteistä valtaväyliin
Suomen pääteiden kuvauksia ja historiaa
Helsingistä Virtaniemeen vanhaa Petsamon tietä vuonna 2014